Rejestracja
Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, to bardzo prosimy o wejście na stronę:
https://app.activetalk.pl/teacher/sign-up/
i wypełnienie formularza rejestracyjnego, w którym należy podać podstawowe dane: imię, nazwisko, służbowy email oraz nazwę szkoły, abyśmy mogli zidentyfikować Ciebie w procesie przyznawania dostępu do materiału.
Po wypełnieniu formularza otrzymacie maila w celu weryfikacji - prosimy o kliknięcie linku, który umożliwi dalszą pracę. Weryfikacja jest jednorazowa przy rejestracji.
Tworzenie klasy

Nauczyciel powinien stworzyć
grupy podziału swoich uczniów. Mogą to być klasy szkolne, grupy zaawansowania czy koła zainteresowań. Wystarczy kliknąć
"Add new class"
Nazwa klasy i przydzielenie materiału

Prosimy
o nazwanie klas i grup, np. 2A lub 1C a następnie
wybranie materiału, z którym klasa ma pracować.
Zaproszenie uczniów

Gdy klasa lub grupa jest już utworzona,
należy rozesłać rodzicom link, aby dzieci mogły zacząć korzystać. W tym celu na liście klas należy wybrać utworzoną wcześniej klasę poprzez
kliknięcie w wiersz z nazwą klasy. Po kliknięciu uaktywni się
przycisk "Copy link to clipboard", który należy kliknąć, dzięki czemu w schowku znajdzie się
gotowy link zaproszenia. Teraz, wykorzystując komunikator w dzienniku elektronicznym, należ wysłać link (gdy będziecie Państwo tworzyć wiadomość np. w systemi Librus) wklejając go w treść wiadomości do rodziców.